måndag 22 september 2008

Nästan godkända i alla fall!

Examinationen gick hyfsat. Vi fick inte godkänt direkt, utan måste göra några kompletteringar. Turligt nog tyckte läraren att vi kompletterade en del muntligt när vi gick igenom uppgiften, i slutändan blev det bara en sak som vi måste skriva till lite saker på. Så imorrn ska vi träffas redan klockan åtta för att göra bort det, ingen sovmorgon med andra ord...

Måste bara säga att jag blir glad när jag går till skolan. Jag har sagt det förr, men det tål att upprepas; jag har äntligen hittat min utbildning! Det kan ju också vara en typ av nyförälskelse, men jag tror att jag kommer trivas här alla tre år!

Nu ska jag fixa middan, ska steka upp palten som mamma skickade med syrran i helgen. Passande nog har jag ätit palt en gång i veckan de senaste tre veckorna (jag bor ju på paltens hemort!)...

Min kära skola :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för artikeln :) Den var riktigt bra och jag ser fram emot att läsa fler!

linnea h sa...

Vad har du tänkt bli för journalist? haha, crazy question - men du förstår mig nog :) ! Förhoppningsvis!!