tisdag 29 september 2009

Dålig timing

Det har rått bloggtorka på den här webadressen de senaste dagarna, men det går att skylla på sjukt dålig timing gällande när min blogglust faller på. Igår till exempel började jag skriva ett inlägg men suddade bort allt för att jag inte orkade avsluta det jag påbörjat. Idag öppnade jag upp för att skriva ett inlägg men gav upp innan jag ens börjat hamra på tangenterna. Det inlägget lär dock komma snart ändå, för en händelse i fredags rörde upp dåliga minnen hos mig som jag måste få ur mig på något sätt. Den som lever får se vad det handlar om... (Cliffhanger!)

Nu däremot fick jag en väldans blogglust. Men istället för att lyssna på min bloggnerv väljer jag att hörsamma min kropp. Den är helt mosig eftersom jag varit i gång sedan halv fem imorse, stressat hela dagen och slutligen spenderat kvällen på skolan med fotokursen!
Fast å andra sidan - jag har ju just klämt ur mig något som kan tas för en uppdatering...

Inga kommentarer: