fredag 22 januari 2010

Nice surprise!

Igår kväll fick jag ett oväntat men mycket uppskattat besök. Jag satt och spelade kort hemma hos Emma när det plötsligt ringde hennes på dörr - där utanför stod min underbara Johan! Egentligen skulle han komma först idag men han ville överraska mig genom att dyka upp en dag tidigare. Så gulligt!

Dagen har spenderats på stan (tillsammans med Johan, såklart) där jag bland annat inhandlade skopar nummer 3 för året. Jag misstänker att jag kommer få byta lägenhet innan året är slut för att få plats med min gedigna samling, hehe.
Nu håller min tekniker/pojkvän få fason på mitt surroundsystem. Det blir förfest hemma hos mig i kväll och då tänker jag banne mig blåsa ut de här väggarna!
Men hörrni - ha världens bästa helg så ska jag försöka ha desamma!

Jag och Johan när vi drog min klassiska "vindruvor under läppen-pose" på nyår. Mycket vackert!

1 kommentar:

Sandra sa...

Alltid trevligt med överraskningar ;)