tisdag 4 november 2008

Eyelashes from hell!

När jag hade som minst att göra idag och började fippla med diverse smink hittade jag ett par lösögonfransar inne i toaskåpet. Jag minns inte riktigt när jag använde de, men jag har svaga minnesbilder av att jag kom hem från hotellet en natt och ena lösfrallan hade lossnat halvvägs och stod ut som ett spröt från ögat. Haha, inte snyggt! Fast jag tror inte att jag brydde mig så mycket då, full och glad som jag var (men jag kommer i alla fall ihåg det, alltså kan jag inte ha varit alltför full!). Jag upptäckte även hur innihelvetes fula de var; skitlånga och glesa, som spindelben. Så jag slet av de direkt idag när jag hade provat de. Fakefransar är inget för mig!

Lösögonfransarna som Gud glömde...

Det blev originalfransar och rockchicsminkning i stället.
(Om ni undrar varför jag ser så blek ut har det med kamerainställningen att göra!)

Inga kommentarer: