tisdag 28 juli 2009

Motorveckan 2009 - en rolig helg

FREDAG. Kvällen började med födelsedagsmiddag för min kära bror LinusSportbaren. En öl och kebabtallrik senare drog jag vidare till festen och allt var på topp. Vid tio stötte jag i botten och det blev det inget mer dricka därefter, men väl en tripp till öltältet. Träffade roligt folk och blev klämd på tuttarna av en kvinnlig bekant så jag var mer än nöjd.

LÖRDAG. Lördagen bjöd på grillfest, fast jag blev utan käk då jag var tvungen att sticka iväg och jobba åt VK just när vi skulle äta. Fick dricka middagen istället, men lyckades ändå hålla mig på rätt sida fylleskalan.
Jag var urtjusig i håret hela kvällen eftersom jag hade en personlig stylist i form av Jonsson, han kommer garanterat få förtroendet att platta mitt hår fler gånger.

Inga kommentarer: