måndag 6 januari 2014

Damn you, snor!

Jag har tydligen förvandlats till ett öppet hus för sjukdomar på sistone. Bakterier och virus bara avlöser varandra, som om immunförsvaret lämnat dörren på vid gavel.
Förra helgen låg jag däckad i någon mystisk magåkomma kombinerat med feber och öm kropp. Nu lider jag inte av något värre än en svensson-förkylning, men det stör mig som fan att jag knappt kan andas på grund av allt snor. 

Planen för dagen var att vi skulle svänga förbi Iksu och klättra lite på väggarna. Med tanke på hur sjukdomssvaga mina armar är för tillfället avstyrde vi dock den planen och bowlade istället. Johan vann samtliga fyra serier med 70, 60, 50 och slutligen 40 mer poäng än mig – men jag skyller det förstås på tillfällig svaghet i svingarmen... 

Nu ska vi iväg och käka middag för att sedan se Hobbit-filmen. Är inte överdrivet peppad, så jag hoppas på att bli positivt överraskad! 

Inga kommentarer: