torsdag 4 mars 2010

Firandet är igång!

Den negativa spiralen börjar snurra fortare och fortare och drar mig snart ner i fördärvet. Min förkylning har eskalerat, mitt och Angelicas grävjobb gick nästan åt skogen idag och mina kära vänner Emma och Dennis som skulle följa mig till Lycksele imorrn har ställt in resan båda två.

MEN! Jag skrattar olyckan rakt upp i ansiktet! Om bara några minuter fyller jag år. Jag ska fira att jag officiellt blir ett år klokare med pompa och ståt hela helgen. Firandet började redan för några timmar sedan när gullesvikarna kom förbi och överraskade med underbart god tårta, presenter och skönsång. Det sista kan bevittnas nedan. Tyvärr filmade jag i stående format, men jag tror den vackra gratulationsmelodin framgår tydligt ändå.


3 kommentarer:

mami sa...

"Med en enkel tulipan.... osv"
GRATTIS GRATTTIS Anna!! Du får gratulationssången "in live" när du kommer i kväll - härligt va?!? :-) Vi ses! 21 st KRAMAR

Emma sa...

Mami har allt lite att leva upp till där! ;)

Anna sa...

Mami: Tack tack! Jag ser fram emot i kväll :) Kram