onsdag 17 mars 2010

Hockey photo session

Fotograferingen idag gick super! Travade in på ett ställe, frågade karln där om jag fick fota honom och han ställde gladeligen upp. Han tyckte nog att det var kul att bli fotad av en "trevlig tjej" som han gång på gång poängterade att jag var. När jag gick därifrån bad han mig till och med hälsa till mina föräldrar att de har en väldigt trevlig dotter, haha...

Nu sitter jag dock med en klump i magen inför ishockeyfotningen som komma skall. Lagidrotter är verkligen inte min kopp te. Måtte det bli bra bilder! Om inte får jag utnyttja min trevlighet och be spelarna att åka i slow motion och låtsas göra grejer i efter matchen.

En trevlig bild på den trevliga fotografen i brist på något annat trevligt.

2 kommentarer:

mami sa...

Inget nytt under solen = det visste vi redan:-) Vilken klarsynt man ;-) Du ser, det gick ju fin-fint - precis som vanligt!

mami - igen sa...

Glömde önska dej lycka till med kvällens fotning...
Lycka till tjejen!