måndag 4 januari 2016

Tare lugnt-träning

Idag tog mitt två veckor långa, härliga jullov slut. Men det kändes helt okej – jag har ju faktiskt förbannat roligt på jobbet allt som oftast och jag har fått ladda batterierna under ledigheten. 
... Fast det där sistnämnda förtogs tyvärr en aning av att jag hade svårt att somna i natt. Antar att det var det där dagen innan första arbetsdags-pirret som spökade, hehe. 

Ikväll firar jag årets första arbetsdag med att ta det lugnt. Fastän jag varit rätt risig i en vecka har jag inte haft ro till att vila, men idag lovade jag en kollega att jag skulle öva på det efter jobbet. Det var ju faktiskt något jag sagt att jag skulle göra annorlunda i år, att tare lugnt. 
Om jag ska recensera mig själv tycker jag att det går ganska bra. Jag sitter under en filt med en balja te och tända ljus intill mig, som värsta klichén. Jag tror att jag kan vänja mig vid att göra detta lite oftare. 
Okej, den här bilden på mig, Lisa och Malin är från julaftonslunchen hemma hos pappa och har väldigt lite med inlägget i övrigt att göra. Men eftersom jag inte lagt upp några bilder från den gångna julen tidigare så tar jag tillfället i akt. Tyckte nämligen om denna! 

Inga kommentarer: