fredag 5 december 2008

Full fart mot helgen

Iiiih, I'm so excited! Mitt dreamteam, VD och Sandra kommer nämligen hit på en stund och ska spendera hela helgen här i Piteå med mig. Jag har sett så mycket fram emot det här och jag hoppas att vi får en toppenhelg! :)

Jag misstänker dock att det kommer bli lagomt stökigt i min lilla crib i helgen, tre tjejer brukar ju ha den förmågan när de vistas tillsammans på en mindre yta. Tro mig, jag vet!
Jag ser även det här som en miniprövning inför utlandsresan vi ska göra till sommaren. Lyckas vi inte hålla ihop i helgen kan vi ju glömma en solsemester tillsammans, haha. Men eftersom vi tar fram de bästa sidorna hos varandra är jag inte ett dugg orolig!

Eftersom att det är en överhängande risk att jag blir rätt off på bloggen i helgen tänkte jag bjuda er på en riktigt härlig låt som ni kan lyssna på när ni saknar mig som mest: King of Leon's Use Somebody. Den är så jääävla grym, I love Kings of Leon!!!

Ett något tillsnofsat dreamteam

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, well du har ju förmodligen flera år på dig att bestämma dig, man ska inte ha allt för bråttom. Jag bestämde mig iofs i somras men då kändes det så självklart att jag skulle ha just en Linneablomma så jag sket i att fundera ett halvår som vissa säger att man ska göra utan bokade bara tid och ja, tog väl 3 mån tills idag då ;D Grymt, hur har du tänkt ha den? alltså typ hur stor, inte över HELA ryggen antar jag väl? :P eller+