onsdag 7 januari 2009

Galet roligt

Hahahahaha! Jag hoppas verkligen att ni sitter bänkade framför Grammisgalan, för det är verkligen lyteskomik på svenska när den är som bäst. Om ni råkat missa detta humorprogram kan jag dock berätta om incidenten när bästa manliga artist skulle utses och prisutdelaren som kliver upp på scenen är ingen mindre än - tadaaa! - en Carolina Gynning i barbietappning (skitsnygg of course!). Det roliga var dock att Kleerup var nominerad i kategorin (baktanke, TV4?) men när han filmades när de presenterade de potentiella vinnarna började han gömma sig bakom händerna... Så töntigt.
Hursomhelst slutade det hela med att en något berusad Håkan Hellström tog hem priset, och när han klev upp på scenen sa han, citat: "Jag trodde att Kleerup skulle vinna eftersom att du och han... eh, ja jag har ju suttit och groggat här borta."

Så jääävla roligt! Men jag tycker nästan synd om artisterna som har deras firmafest inför hela svenska folket på bästa sändningstid. Synd för dom, men desto roligare för oss!

How gorgeous isn't she??!

Inga kommentarer: