måndag 30 juli 2007

Betongkepan på!

Hell yeah!
Idag fick man åter ett bevis på att man lever. Motorveckan avrundades ju igår kväll med öltält, och eftersom man inte är den som är den så var man såklart där (eh?). Det var surpisseväder med regn som föll under hela kvällen, men i det sinnestillståndet man befann sig i igår sket man i det och trotsade vädrets makter. Och även sitt förstånd. För hur trevligt det än var igår så var uppvaknandet allt annat än roligt. Marken slutade inte snurra under mina fötter dom första timmarna precis, så kl 16.32 hasade jag mig upp ur sängen. Och det efter att Simon hade varit så söt och hällt kallvatten över mig...
Maggi kom förbi typ en kvart senare för att lämna tillbaka nå kläder hon hade lånat och av någon outgrundlig anledning skrattade hon åt min frilla. Gårdagens regn hade satt sina spår och gett mitt livfulla hår stora lockar + att en dag i sängen hade resulterat i some kind of knullruffs. Inte snyggt.
Nu börjar man dock känna sig rätt pigg & kry - lagom till läggdags...

Satt nyss och kollade på Backyard Babies-prylar och blev jäkligt sugen att beställa en frän tröja elr något sånt. Men eftersom jag är (elr iaf försöker vara) i sparatagen så klickade jag snabbt över till deras bilde
r för att dregla över Dregen en stund. Han är absolut min drömkille, om man nu bortser från Simon...

Jag menar, titta bara nå karln! He's really got the right look...
Nu tror jag att det får bli sängen, trots att natten är ung och jag är ledig imorrn - man har ju som sagt inte varit på topp idag.

Ciao!






Inga kommentarer: