tisdag 31 juli 2007

Eat me, drink me

Vardagen suger verkligen just nu.
Jag börjar jobba idag igen, efter att ha haft (om man bortser från mitt inhopp i fredagskväll) två veckors semester. Dessutom fullkomligt öser regnet ner, man väntar bara på att det ska bli översvämning eller nåt liknande. Som sagt - it really sucks!

Enda ljusglimten idag var när jag nyligen kom hem efter lite ärenden på stan - då väntade Mansons (min gud för tillfället!) senaste skiva i brevlådan. Så nu kan jag gosa ner mig med både Marilyn Mansons självbiografi och senaste plattan. Och eftersom jag redan kommit till sidan 112 i boken och även hunnit lyssna igenom halva skivan kan jag säga - det är bra. Riktigt bra.


Nu ska jag börja fixa käk och sånt innan jobbet börjar, så tänkte bara avsluta med att publicera en outfit hämtat från hm.com, som jag tänker inspireras av i höst. Trodde aldrig att jag skulle tycka det, men rätt kombinerat kan färgade strumpbyxor vara riktigt hett!

Över & ut.

Inga kommentarer: