måndag 23 augusti 2010

I samhällets utkant

Sommaren har inte precis gått i bloggens tecken för min del, som ni (de få läsare jag har kvar?!) kanske har märkt. Den senaste veckans tystnad har dock inte berott på ointresse för internet som tidigare, utan på att Johan inte längre har något internet längre......... Åtminstone inte förrän leverantörjävlarna bestämmer sig för att plugga in kontakten igen.

Så det här är helt seriöst första gången på över en vecka jag surfar på world wide webs vågor. Det känns faktiskt lite ovant: När som helst börjar jag kanske dra pekfingervalsen över tangentbordet.

Nåja. Det här är min sista vecka i Lycksele för i sommar. Senast på torsdag vänder jag uppåt igen och det ska bli så skönt att komma tillbaka till civilisationen igen. I Piteå finns ju faktiskt internet.

(Blir tvungen att sätta punkt där. Min bitterhet/abstinens håller på äta upp mig och dessutom måste bloggvanan återuppbyggas successivt.)

Inga kommentarer: