fredag 27 augusti 2010

Alternativ armträning för en nybliven brunett

Fasen vad ont i axlarna jag har! Hela dagen har spenderats inne i Piteås butiker och kassarna som följt med utifrån har tyngt ner mitt stackars axelparti. Men trevligt har det varit. Jag har hunnit träffa flera underbara människor som jag inte sett på hela sommaren och samtidigt fyllt på höstgarderoben lite smått. Förutom lite kläder och sånt följde även 16 stycken galgar med mig hem. Till mitt stora förtret kom jag igår på att jag hade glömt att ta med mig mina klädgalgar från Lycksele, så för tillfället ligger en massa plagg i en enda stor hög...

Förutom att allt gick åt helvete igår när jag packade upp - jag stod och svor konstant för mig själv - känns det bra att vara tillbaka! I kväll blir det första Piteåfesten för säsongen, efter det är jag nog helt tillbaka på banan.

Och förresten, såhär ser nya hårfärgen ut:

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh, det blev ju jättefint Anna :D