måndag 30 augusti 2010

Tillbaka till skolbänken!

Hösten är numera ett faktum! I kväll hade jag ett kärt återseende med Korpens träningslokaler, vilket om något är ett tecken på att löven snart kommer gulna. Ja, jag vet inte hur det är med er kära läsare men under sommarmånaderna brukar jag låta pulsen slå i viloläge för det mesta (tyvärr!).

I morgon är sommarlovet definitivt slut då skolan drar igång igen. Trots att jag har det tyngsta året framför mig känner jag mig pepp på att sätta mig i skolbänken igen. Kanske inte för att kursen medieteori känns speciellt upphetsande utan för att jag får återse träffa alla igen! Det ska bli awsome att få jämföra vem som har inhandlat det snyggaste pennfodralet och förändrat utseendet mest, hehe.

Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter snöra mig på soffan och se Seven. Har ni inte sett den tycker jag att ni ska slå på Kanal 9 klockan 21, för den är grym!

1 kommentar:

vd sa...

bre på du bara ;)