fredag 15 april 2016

Mot helgen!

Tja! 
Bussbloggaren här. 
Det känns som att det blivit en tradition för mig att blogga när jag sitter på bussen på väg till inlandet, vilket jag alltså gör just nu. Åker dit utan några storslagna planer, förutom att hälsa på farmor samt hänga med mamma, Lisa och eventuellt brorsan. Fast när jag tänker efter är ju det jäkligt storslaget. Den kärlek jag känner till familjen är stor och stark!

Annars har veckan varit fullspäckad, på ett positivt sett. Jag har bland annat fortsatt att avverka löppassen som Sandra satt ihop till mig. Det är så förbannat roligt! Och jag har så förbannat ont i vaderna också, hehe.
Precis som förra veckan har jag sparat myspasset till i helgen, och precis som förra veckan ser jag fram emot det. Det är så himla skönt att få lufsa en längre sträcka i makligt tempo, efter två mer krävande intervallpass. Mmmm, det ska bli ljuvligt!

Hoppas ni får en förbaskat storslagen helg allesammans!

1 kommentar:

mami sa...

En storslagen helg blev det absolut och faktiskt kändes den längre än vanligt. Kanske beror på att vi inte sov bort den ;) Hoppas du har lite ont i vaderna efter utförda helgpass:) Ses snart igen!