måndag 31 mars 2008

Den tredje utprovningen

Idag har jag dragit med mig mamma, syster och mina nya silikonbröst* på en balklänningsutprovartur till Gäddträsk. Klänningen va lika snygg som förut, men den har av någon oförklarig anledning blivit tightare... Men det är bra att den sitter tight, då kanske min motivation att bli av med lite dökött innan balen (och beach 2008, för bövelen!) ökar. Annars får jag väl stå på podiumet med dragkedjan bara halvvägs uppdragen och skämmas över valkarna som spränger under tyget.
Måste dock förtydliga att det sistnämnda påståendet turligt nog inte inträffat än. Jag kommer fortfarande i klänning trots semesterkilona. Men det är lite tufft att andas i den, är lite rädd för att den ska börja spricka i sömmarna...

För övrigt har jag lyckats vänja mig lite med silikontuttarna i kväll, jag och dom kommer nog kunna bli bra vänner innan balen :P

* För er som inte hängt med så har jag inte genomgått någon plastikoperation, utan bara beställt en freebra som ska passa under min balklänning. Så nu vet ni det!


Inga kommentarer: