torsdag 27 mars 2008

Garderoben växer...

Idag har jag gjort något som jag tidigare inte varit sent att döma ut. Och nej, det är inget radikalt, inte ens något spännande. Det hela handlar bara om att jag har köpt ett par jeans som kostade över tusenlappen. Turligt nog hade Mix up 15 procent rabatt idag, just när jag skulle köpa jeansen jag spanat in längre så dom kostade i slutändan bara 934 kronor. Som hittat...

Dessutom fick jag hem min bh idag som jag beställt från Nelly, och som jag ska ha på balen. Och jag kan meddela att det är den slibbigaste skapelse till underkläder jag någonsin skådat. Ser ut som sånna här fejktuttar som transor brukar ha (eller i alla fall som jag tror att transor har), fast man ska klistra fast dom på tuttarna. Hm, väldigt mysko. Oturligt nog går den inte att skicka tillbaka, så jag får väl försöka ha på mig den för att få valuta för pengarna...

Om en timme väntar jobbet. Känns faktiskt inte sådär farligt som det kändes förra veckan då jag fick veta att jag skulle jobba i princip hela lovet. Men det kanske beror på att jag och Simon hade bestämt oss för att åka till Sundsvall och Ikea när jag fått aprillönen och kanske - om jag får som jag vill - köpa en ny säng! Ja, sen blire väl någon sväng förbi Monki och sånna där trevliga affärer när vi ändå är där...

Må väl!

Inga kommentarer: