söndag 30 augusti 2015

Nu vet alla grannar vem jag är

Det spelade ingen roll att lägenheten bara är till hälften möblerad och att jag inte fått tag på någon målare än som kan tapetsera om, det blev ändå en inflyttningsfest igår. Och vilken fest sen!

Det började fint med att VD, Tina och Lisa överräckte en inflyttningspresent i form av tre sopsäckar pantflaskor som det samlat ihop för att sponsra mitt lägenhetsköp. Om en slår upp "vänskap" i en ordbok är jag säker på att det där finns en bild på människor som sparat pant till en. 
Därefter fortsatte vi med popquizande, ett icke så blygsamt intag av diverse shots samt fylledans.

Festen slutade väl ungefär 05.30 imorse när jag vaknade upp på golvet i vardagsrummet där jag tydligen somnade ifrån efterfesten. Så idag är jag riktigt trött, men också riktigt glad att jag har så fina vänner som kan skapa en sån jäkla bra stämning på fester. Jag hade så kul igår!
Bästa burkgänget + några som profiterade på deras tid i rampljuset ;)
Väldigt mycket knarkarkvart-feeling på min boning, hehe.

Inga kommentarer: