onsdag 14 september 2016

Pryda ärren i ärret?

Den senaste tiden har jag haft ett oförklarligt sug efter att pierca mig. Jag vet inte riktigt var, mer än att jag inte vill ha någon mer synlig i ansiktet. 
Så läste jag det här blogginlägget igår och ba "varför piercar jag inte bara naveln, det var ju min högsta dröm som 14-åring att ha ett smycke i naveln?"
Hann halvt bestämma mig för en navelpiercing, innan jag insåg varför jag aldrig förverkligat mina tonårsdrömmar: Jag har ju för fasen ärr fulla naveln efter två operationer! Det skulle se rätt märkligt ut att pryda ärren i ärret, så att säga, med ett smycke. 

Så nu är jag tillbaka på noll i mina piercingarplaner igen, samtidigt som suget består. Någon som har ett tips på en rolig piercingplacering?

2 kommentarer:

Ellinor sa...

En sån där snygg piercing i örat som man har från typ sida till sida (en lång stav) ��

Anna sa...

Ellinor: En industrial? Det var ett bra förslag, de är ju snygga! Tack! :D