torsdag 20 augusti 2009

Tid för landning i vardagen

Idag har jag en riktigt landar-dag. Gårdagen vigde jag åt att åka emellan familjemedlemmar för att äta lunch, fika, äta middag, fika igen och visa bilder från Laganas - därför hann jag inte packa upp och tvätta.
Förutom tampas med ett ton tvätt försöker jag också få fason på håret idag: 14 dagar av salta bad, duschar, föning och plattång har gjort mitt hår riktigt risigt och gult. Hade jag inte besuttit en väldig längtan efter långt hår igen hade jag lätt rakat av mig allt...

Nu börjar det i alla fall bli dags att tvätta ur inpackningen, återkommer senare med en bildboom från resan. Tills vidare bjuder jag på semesterminnen i form av sommaren 2009's mest spelade låtar i Laganas. Jag kan garantera att den första låten spelades mer frekvent än en vanlig sommarplåga i Sverige...






Inga kommentarer: