tisdag 20 september 2011

Den smutsigaste flickan i världen

Fasen vad grinig jag känner mig. Vaknade upp i skepnad av norra Europas skitigaste, en spillra av mig forna så fräscha jag. I vanliga fall är det ju ett tillstånd som man snabbt kan råda bot på men inte idag NÄR DET JÄVLA VATTNET ÄR AVSTÄNGT!!!
Både jag och frugan hade missat att vi skulle vara utan vatten fram till klockan 13, en miss som alltså lett fram till att jag luktar som en apskitkloakcocktail.

I eftermiddag måste jag i alla fall ge mig ut i civilisationen för att jobba. Har gjort mitt bästa för att dölja flottfrillan och tror att jag lyckades hyfsat, åtminstone. Men hur tusan bär jag mig åt för att fejka gólukt utan vatten..?

4 kommentarer:

mami sa...

Prova en raggardusch :-D

Thiger sa...

Precis, parfym borde fungera för dig ;)

Limpan sa...

peka på valfri människa i omgivningen, skratta högt och skyll doften på dom. Eller gör som vanligt skyll på brodern din =)

Anna sa...

Mamma & Thiger: Tror ni inte att jag tänkte på det? Tyvärr sätter jobbets trivselregler stopp för det. Tydligen vill de hellre att man luktar apa än att man är allergiframkallande där.
Brorsan: Gott råd! Det ska jag ta till nästa gång :D