onsdag 28 september 2011

Lördagens musikval

Lördagens födelsedagsfirande var en hyfsat lugn tillställning. Bara en sån sak som att vi hade allsång till Utan dina andetag och 747 innan avfärd till krogen talar för det. Taxin förde oss till Scharinska, första gången jag var där. Och som jag gillade stället! Kvällens absoluta höjdpunkt inträffade när Band of Horses The funeral ljöd över dansgolvet.
EXTAS.
Kändes väldigt uppfriskande också, efter förra helgens musikaliska bottennapp (om än jag hade jäkligt kul då!).

VD:s (och numera även min!) kompis Lina representerades i form av ett födelsedagskort.

Jag sportade lila läppar och gillade det som tusan!

9 kommentarer:

Jennie sa...

Herregud vad jag ser blek ut bredvid VD!!! Måste nog dra på stan och köpa lite orange-utan-sol ;)

idamari sa...

Det tycker jag. Om jag skulle säga typ tisdag eller torsdag till dig, vad säger du då?

Jag ska nämligen förmodligen på styrelsemöte på onsdag, något som återkommer första onsdagen varje månad och det är ju nästa vecka. Och måndag kan hända att jag måste strukturera upp studierna lite. Välj vad du tycker och tror och känner för. En kaffe på stan kan vi ju ta, till att börja med. Känns spännande och peppigt.

Kram

idamari sa...

Alternativt chibba, dibba och soffa. Du får välja : )

Anna sa...

Jennie: Ja! Skynda! Hon kommer ju tillbaka på söndag igen och ju fortare du inhandlar BUS:en desto fler lager hinner du smörja innan dess ;)

Anonym sa...

Haha! Alltid bättre än inget skulle man kunna säga :) till jul så får vi ta ett till då jag är mer av kött och blod! / lina

Anna sa...

Lina: Det låter bra! Hörde även ryktas om att du skulle sjunga något för mig då... ;)

Lina sa...

Oj, här ryktas det hejvilt :) men om du vill så skulle det nog allt kunna ordnas! men då får vickan ta ton hon också!!

Lina sa...

Oj, här ryktas det hejvilt :) men om du vill så skulle det nog allt kunna ordnas! men då får vickan ta ton hon också!!

Anna sa...

Lina: Ja, du vet hur det är här uppe i lappmarkerna. Rykten sprider sig som löpeld ;) Men det låter bra, tar det som ett löfte :)