lördag 17 september 2011

Fest hos VD

Igår styrde vi en liten tjejfest hemma hos VD. En sån där lugn tillställning ni vet, med tuttar, tequila och dubstep.

Kvällen fortsatte på Corona på allmän begäran av VD och Jennie. Men det funkade faktiskt, tack vare skojigt sällskap och ett dansgolv med bra svänga de lurviga-musik. Den andra DJ:n däremot - som lyckades med konststycket att spela Summer of '69 och Fives gamla dänga Everybody get up inte mindre än två gånger när vi var inom hörhåll - kunde ju däremot ha gått hem och lagt sig. Med fördel.

Jag skulle nästan kunna påstå att gårkvällen var smått spårad men då riskerar jag att skapa inflation i det uttrycket. Så jag sträcker mig till att säga att det var jäkligt kul!
(Fick förresten andnöd av allt skratt som uppstod när jag såg bilderna vi tog igår. Enligt VD får de dock aldrig lämna en lösenordsskyddad bildmapp, vilket är rätt trist. För er alltså.)

Jag kammade två blondiner igår! Släng dig i väggen, Hugh Hefner!
Blev lite ledsen när jag upptäckte att de inte var så attraktiva när allt kom omkring...
Frugan var söt, som vanligt.

Inga kommentarer: