måndag 28 maj 2012

Hoppsan, nu var det visst ett tag sedan jag uppdaterade le blog. Antar att det är lätt hänt när sommaren äntligen når oss som bor nära polcirkeln. Att vi prioriterar solterapi framför datasessioner, alltså. 


Den senare halvan av förra veckan spenderade jag nästan all min tid utomhus - när jag inte jobbade, förstås. Just nu älskar jag verkligen att hänga på balkongen och bara må. När jag fixat vår lilla örtodling slänger jag upp några bilder på ballisen!


Denna vecka blir det däremot mindre balkonghäng till fördel för flyttpackning och -städning. Dessutom ska jag göra en (förhoppningsvis) rolig grej på torsdag. Återkommer i ärendena!


I lördags upplevde jag förresten min första Brännbollsyra. När jag tittat mig mätt på lyror och bränningar lutade jag mig tillbaka i J:s knä.
Och när hungern smög sig på drog vi hem och grillade!
Frallan var på besök från Lycksele. Kul!

Inga kommentarer: