söndag 26 maj 2013

Instarapporten II

Eftersom jag (uppenbarligen) ägnat mig mer åt att omfamna sommaren än att blogga missade jag förra veckans instagramsammanfattning. Därför kommer den nu istället!

Här är alltså ett axplock av vad jag gjorde (och fotodokumenterade) förra veckan:
Eftermiddagspass = tid för långa frukostar. Till veckan är det dags igen för kvällsskift, så kylen är laddad med mumsig morgonmat. // Under en morgonpromenad stötte jag på denna "felanmälan", klistrad över en Biggest Loser-affisch. Skriver under på denna reklamkampanjs värdelöshet.
Återfann mina glasögon, som varit bortglömda under vintern när jag inte orkade med köldimmiga synfält. // En vänlig uppmaning i terapibadets duschrum. Jag vågade inte annat än att lyda.
Fick äntligen färga bort den äckliga utväxten. // Och så kom SOLEN!
En favoritbild från i fjol, på en av mina favoritmänniskor i hela världen fick illustrera hennes ankomst till Umeå. // ... och som jag redan berättat om hade jag en mysig helg i hennes sällskap. Bland annat drack vi årets första rosé på balkongen.

Ni hittar mig på insta under namnet @annaebergman.

Inga kommentarer: