måndag 6 maj 2013

Hem till byn

Den här helgen gick visst skitsnabbt den också, fastän jag hade en extra ledig dag. Men jag har haft himla kul, så det spelar faktiskt ingen roll! 
Så fort Johan slutade jobba i fredags kastade vi oss in i bilen och styrde mot Lycksele. Där har vi hälsat på en massa folk; sovit hos mamma, grillat hos pappa, fikat hos flera, svängt förbi och sagt hej till somliga... Tyvärr hann jag förstås inte träffa alla jag hade velat träffa. Det lär dock inte dröja länge till nästa gång jag besöker min hemstad igen – då hoppas jag att vi andra ses! 

För att mildra Johans golfabstinens var vi även nere på golfbanan en sväng och slog lite på rangen. Eller, rättare sagt: Han slog, jag njöt av vädret. Och så bistod jag med att filma hans sving – jag vill ju att han ska bli bättre så att jag en vacker dag kan bli golffru (minus att behöva jaga honom med en järntrea). 
J råkade slå bort sina armar på rangen...
Jag, min äckliga utväxt och min kära mor.

2 kommentarer:

mami sa...

En helg går alltför fort men den var trevlig så länge den varade.
Det kommer fler helger och fler besök, eller hur?! kram

Anonym sa...

That, therefore you really don't have to invest upwards of $3,000 for getting a single of your respective personal.

Feel free to visit my website ... aquabells dumbbells