torsdag 21 augusti 2014

Nu är det nära!

Bara en dag kvar till semester nummer två nu! På lördag åker vi till New York! Det känns som att jag inte riktigt har tid att blogga just nu förjaghartusengrejerattfixaisistaminutensomvanligt, men jag var bara tvungen att logga in för att skriva just det: På lördag åker vi till New York.
Och nu måste jag nypa mig i armen ytterligare en gång för att fatta att det bara återstår 35 timmar innan vårt plan lyfter från Arlanda... 

Vi har planerat in en massa roliga grejer att göra under vår vistelse i jätteäpplet, men sitter du inne på ett New York-tips mottages det förstås tacksamt i kommentarsfältet nedan! 
Är du nyfiken på vad vi hittar på i storstan kommer jag troligtvis uppdatera en del på Instagram: @annaebergman är det som gäller där (och här måste jag kasta in en brasklapp för att planet kan störta/vi kan bli nekade inträde i landet/telefonen kan bli stulen. Då blir det inga uppdateringar).
Så. Nu ska jag bocka av den sista punkten på min göra-lista.

3 kommentarer:

mami sa...

Håll oss informerade om vad som händer under er spännande resa - alltså se till att inget av dina uppräknade alternativ inträffar!
Ha en underbar semester, shoppa loss och ha de bästaste upplevelser! Sköt om er,kram.

Jessica sa...

Anna! Jag har sjuuukt bra tips! Mailar dom till dig strax :)!! kram Jessica

Inga-Liz sa...

Hoppas att ni får en toppenresa och att ni kommer hem välbehållna! Kram!