torsdag 7 augusti 2014

Vilken känsla att kunna glida fram över vattnet

Igår klarade jag äntligen av det. Jag reste mig upp med wakeboarden och åkte susade iväg efter båten. Jag lyckades till och med svänga lite grann!
Efter förra gångens fiaskoförsök har jag varit lite rädd för att prova igen, rädd för att misslyckas ännu en gång. Men igår, efter lite mer noggranna instruktioner, förstod jag vad jag gjorde för fel sist och kunde omsätta teorin till praktik på en gång. En sådan lycka! Nu ångrar jag att jag varit så rädd för att misslyckas, för tänk så mycket rolig wake jag gått miste om i sommar!

Jag älskar förresten att värmen fortfarande håller i sig. Det gör det lite lättare att leka semester om kvällarna och skapa fler fina sommarminnen, precis som igår. 
Inte världens bästa bild, men ett desto bättre ögonblick.

Inga kommentarer: