lördag 19 december 2015

Jullov!

Jag sitter på bussen på väg mot Lycksele. Det känns snudd på magiskt att jag nu är ledig i två veckor. Jag har tillåtit mig själv att längta efter den här ledigheten sedan vi klev in i december och nu är den äntligen här. Jag kan knappt bärga mig till jag får träffa min syster om typ en timme och krama om henne. Samma sak med resten av familjen. Fy, vad jag saknat dem den senaste tiden alltså. 

Igår firade jag in jullovet med att rida barbacka, för första gången i mitt liv. Det var jäkligt utmanande och jätteroligt! Lea var rätt ivrig i traven, så varje gång vi skulle gå över från skritt till trav höll jag på ramla av när hon gasade på. Turligt nog så höll jag mig kvar på hästryggen, men Lea måste ha undrat vad jag höll på med när jag tjoade och kastade mig kring hennes hals. Jag var kanske inte hennes mest graciösa ryttare, haha. 

Hoppas ni har en fin helg, eller start på ledigheten om ni också gått på jullov. Jag ska försöka förvalta mitt väl har jag tänkt.

Inga kommentarer: