tisdag 14 februari 2017

För indie för romantik

Glad alla hjärtans dag! 
Vad har ni för romantiskt för er, denna kärvänliga tisdag? 

Själv har jag en historia av att vara usel på att fira alla hjärtans dag, även de år som jag haft partner. Jag är lite för indie för att vara romantisk på beställning, hehe. 
Om någon annan däremot känner sig duktig på att fira alla hjärtans dag och vill visa mig hur det går till och ge mig ömhetsbetygelser i form av ... ja, låt oss säga en diamantring är jag inte knusslig med det. Jag står med öppna armar för alla tänkbara kärleksförklaringar. 

Jag har förresten blivit uppvaktad idag. Av mamma. Hon swishade över pengar ämnade för en blombukett tidigt imorse. 
Åh, vad jag älskar mamma! Och dagens teknik.
Smilla blev minst lika glad över tulpanerna som jag blev. Nu återstår att se hur länge de får stå innan hon i vanlig ordning biter av stjälkarna...

2 kommentarer:

mami sa...

Åh vad du är gullig!
Tänk att lite blommor kan göra en så glad & tacksam. Jag är glad och tacksam över att både du och Smilla njuter av dom :)
Mami älskar dej också!

Anna sa...

Mami: Du är också gullig! :) Vi njuter som bara den (kanske mest Smilla som har fullt upp med att gnaga av stjälkarna...)!