torsdag 8 juli 2010

Gocart och minigolf

Jag blev inte sist igår! Jag blev till och med tvåa! Johan vann föga förvånande, men eftersom han har mycket mer gokarterfarenhet än oss andra anser jag att han var utom tävlan och att jag vann. Så vi säger så istället: Jag vann! Jag är bäst!
Hehe.

Efter körningen och en god pizza på Knut'n fick vi för oss att fara och spela minigolf. Denna förbannade sällskapssport som jag alltid blir aggressiv av. Igår var inget undantag. Det är inte det att jag blir arg för att jag förlorar - jag vet redan att jag är sämst på minigolf - utan jag blir ilsken när bolljäveln inte far dit jag vill. Då vill jag bara slå sönder klubban, banorna och allt i min närhet.
Kan dock tilläggas att jag inte blev allra sist i minigolfen, utan hamnade på en välförtjänt tredjeplats. Och vad gör det när det gick vägen i gokarten..?

Fett snygga i hjälmarna innan kartingen

Den dumma minigolfen

Mytomangänget?

Inga kommentarer: