tisdag 6 juli 2010

San Agustín 2010

Just nu under semestern har jag ingen större lust att sitta vid datorn. Jag sitter vid internet typ varannan dag för att hålla mig någorlunda à jour men uppdatera bloggen har jag inte orkat göra. Det finns liksom annat som lockar under ledigheten.

Så idag när jag till slut tänkte få tummen ur och slänga upp bilder från Gran Canaria-resan dör batteriet på kameran. Men några bilder hann hamna på den redan överfulla hårddisken (konstigt nog några från början och slutet av resan?), ett litet urval av dem kan ni ju allt få spana in! Tänkte att fotona får tala lite mer för vår lilla tripp än att hålla en lång utläggning om hur gött vi hade det...

Vår sea view från balkongen, pretty good huh?

Inte helt dumt att få somna in och vakna upp till "oväsendet" från havet. Mycket bättre det än skrålet från lika fulla som jobbiga britter...

En kväll fick min favoritsommarklänning åka på!

Gult flagg varje dag på stranden = vågor = glaaad Anna!

På midsommarafton fick snapsen stå tillbaka för honungsrom som jag drack lagomt fjolligt genom ett sugrör.

Hotellet var hur fint som helst - sånär som på en liten detalj... Det är första gången jag ser en kackerlacka och jag hoppas det är sista gången också. Höll på få hjärtsnörpen när jag upptäckte den här förjäkligt äckliga rackaren på toaletten en morgon.

Min fina Johis!

I väntan på planet som skulle ta oss hem till Svedala tog vi en kaffe på flygplatsen och jag tvingade Johan att föreviga att jag minsann varit på Starbucks. Hur bonnig är man inte på en skala när man tycker att en kaffe på en stor kedja är huuuur coolt som helst..?

Inga kommentarer: