måndag 11 oktober 2010

Ett inavel i fransjacka

Jag står verkligen inte ut med min blogg nu när jag inte har någon kamera. Text, text, text och åter text - så jävla trist! Hade tvingat Johan att ta med sin kamera när han hälsade på i helgen, vilket han också gjorde... Problemet var bara det att han råkade glömma laddaren hemma och typiskt nog tog batteriet slut när han knäppt ett kort............
Ja, vad ska jag säga..?

Trots att det saknas ordentliga bildbevis har helgen varit superb. Shoppingdagen i Luleå slutade självklart med att jag köpte något trots att jag inte borde. Kunde helt enkelt inte motstå en fransbeprydd skinnjacka!
Den invigdes direkt när jag kom hem. Tillsammans med ett par gråa jeans fick den utgöra kvällens partyoutfit! Faktum är att det är första gången på över två år som jag går ut i jeans - sug på den ni!

Festen gick i alla fall från en liten tillställning hemma hos mig vilken inkluderade kortspel med Johan och Dennis, till utgång med destination Challenge. Där stötte jag på en massa filurer med mer eller mindre roliga egenskaper. Bland annat en snubbe som hela tiden poängterade att han minsann inte raggade på mig och viftade frenetiskt med en förlovningsring som bevis för hans påstående. Som om att det inte räckte med att han kallade mig "inavlad" ett flertal gånger för att jag skulle förstå det...
Jag och mitt sällskap bytte bord rätt snabbt, kan tilläggas.

Nu blev det ett långt jäkla textsjok igen men det får vi leva med tills vidare.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Den där jackan låter inte dum. Vi får väl ta och baka tillsammans nån dag ;P

SANIA CLAUS sa...

vad kul att du kommenterar! det var ett tag sedan! har för mig att du skrev om en klänning för längesedan som jag nu haft tillfälle att använda också! den från asos black :)

jo de är helt TOKIGT snygga.. åh åh åh .

SANIA CLAUS sa...

vad söt du är! :) wiiih!! blir så glad! Jag gjorde om den lite inför chic-galan men ja, en bakelse var det allt :)