måndag 4 oktober 2010

Neg-neg-neg-neg-negativ

Det här är inte min dag. Har dragits med en molande huvudvärk sedan i morse. Sånt där ont som känns för lite för att klaga över men som ändå är påtagligt. Nu gnäller jag ändå (och skyller på att jag gör det för att värna om yttrandefriheten).
När jag ändå är i gång kan jag tala om att jag minsann också mår illa och att jag är jäkligt trött.

På allt detta är jag även kameralös för en tid framöver. Sålde iväg min D40 till brorsan i helgen, men har ännu inte köpt någon ny. Därmed kan jag bara fota med min äckligt dåliga kompaktkamera som snarare borde kallas icke-kamera. Hoppas det inte dyker upp något trevligt fototillfälle framöver för då står jag där med byxorna nere.

Vad ska jag egentligen ta mig till för att styra upp den här dan? Ta en kanelbulle kanske, för uppenbarligen är det ju dennes dag och inte min.

Inga kommentarer: