tisdag 26 oktober 2010

Och det enda jag vill är att du ska komma tillbaka

Jag har inte suttit vid datorn sedan i lördags när jag skrev sist. Kom dock på igår att jag har räkningar som måste betalas därför förärade jag den med ett besök nu. Tänk att livet rullar på, att det finns räkningar att ta itu med fast allt är ett enda stort kaos. Ganska fantastiskt ändå.

Varje dag sker ett pyttepyttepyttesteg ut ur det kompakta mörkret. Knappt märkbart ens för mig själv. Men det här måste gå, ska gå på något sätt. Jag vet att jag - vi allihopa - har ett fantastiskt stöd och jag är så himla himla tacksam.

Ta hand om er!

8 kommentarer:

Rebecka sa...

Vad du är fin Anna... Kram!

Josefine sa...

Tänker på dig anna! Massor med kramar.

I carry the things that remind me of you, in loving memory of the one that was so true. You were as kind as you could be and even though you're gone, you still mean the world to me.

Alter Bridge - In Loving Memory

Cristel sa...

ja det SKA gå och det KOMMER gå! det vet jag! kram!

Anonym sa...

du är stark och de är klart att de kommer gå! ta hand om dig!

Anonym sa...

ta hand om dig anna, DU ÄR BÄST!!

Sandra sa...

Tänker på dig massor här hemma Anna. Väldigt ofta landar mina tankar hos dig. Man behöver inte alltid vara stark.. Vi finns här! Kram

Anonym sa...

Vet du att det kommer att kännas bättre, bättre med tiden även om det inte känns så när man vaknar på natten av en känsla av panik, att det känns som en mardröm eller ett dåligt skämt. Det blir bättre med tiden även om det känns som att någon slitit ur dig hjärtat och att allt känns omöjligt. Ingen kan förstå hur det känns att bli av med någon man älskar på ett sådant sätt som man älskar sin pojkvän. men jag lovar dig att det blir bättre. kanske inte nu eller om ett men en dag kommer när livet känns en aningen lättare och du kan börja andas igen. Jag vet för jag har varit med om exakt samma sak men det är 7 år sen. Sköt om dig. Många kramar/T

M sa...

Det är så fantastisk att du kan se det positiva i ditt mörker. Tänker på dig och hoppas att det snart snart kommer kännas bättre.Kram M