torsdag 14 oktober 2010

Livet slut vid 30?

Jag är helt hänförd och häpen över hur effektiv jag har varit idag. Städning, body balance, kattkalas och plugg har avverkats i en hejdundrande fart. Fokus har varit totalt. Sak efter sak har bockats av listan.
Tänk om jag kunde ha den här energin varenda dag. Vad fort livet skulle ha avverkats och vad sysslolös jag skulle känna mig där vi 30-strecket!

Dagens höjdpunkt var såklart Rockys birthdayparty. Två kakfat dignade av bakverk och lägenheten var full av folk som inte ville missa årets event. Jag vann Rockyologin: Förutom att jag var den enda med alla rätt prickade jag in missens vikt som var utslagsfrågan sånär på ett hekto. Jag börjar kanske också sakteligen förvandlas till en crazy cat lady?
När folket droppade av en efter en spelade vi tre stillgoingstrongare - jag, Sandra och Emma - ett parti plump som jag nästan tog hem. Eller okej, Emma slog mig den här gången men det var hon väl värd efter sitt festfixeri.

Den nya kameran kom idag men jag har inte hunnit hämta ut den ännu - därför kan jag bara bjuda herrskapet på denna kvalitetsmässigt usla bild från dagens presentöppning. Rocky älskade för övrigt leksaken jag hade köpt, och typ allt annat han fick!

3 kommentarer:

Anja sa...

haha fyller 25 om nån vecka och har ångest över det. ta vara på tiden medans du är ung anna

Anna sa...

Anja: Haha, jag menar verkligen inte att jag känner mig gammal - tänkte bara att om jag alltid skulle vara lika effektiv som igår skulle jag vara sysslolös vid 30 ;)

Och du - 25 är ingen ålder!

Josefine sa...

tack så mycket! :) hehe, precis. det var det som var tanken. ja vi har ju en klassblogg men den uppdateras tyvärr väldigt sällan. men snart ska det nog komma upp massvis med bilder från olika teman. stylistmedspa.blogg.se ;)