måndag 30 september 2013

Vår bebis är ett charmtroll

Igår träffade jag vår blivande familjemedlem för första gången.
Jag var nervös för att vi inte skulle klicka. Vi valde ju trots allt henne bara utifrån en bild. 

Min oro försvann dock så fort vi möttes, för vilket litet charmtroll vår kisse är! När jag först höll i henne var hon gosig och senare visade hon sig även vara sprallig som bara den. Hoppas verkligen att de egenskaperna håller i sig! 
Däremot var hon väldigt dålig på att vara stilla framför kameran när jag försökte fota henne. Den måste vi allt jobba på när hon väl flyttar hit. 
Mindre än två veckor kvar nu... 

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vilken sötnos :D Kissekatter är ju bara för underbara :)

Anna sa...

Sandra: Visst är hon? Det ska bli kul att testa på livet som kattägare :)

Brynte sa...

Avundsjuk deluxe! Ni kommer få det så himla bra tillsammans.