lördag 16 maj 2015

Ha kul och ge allt

Ikväll kom min allra käraste syster hit till Umeå och mig. Äntligen! Jag tycker det är sjukt kul att ha henne här, men nu var det alldeles för länge sedan hon var det. Det var verkligen på tiden. 

Imorgon ska vi delta i Toughest tillsammans. När vi anmälde oss till loppet i höstas hade vi höga ambitioner om att vi skulle träna hårt inför det med särskilda boot camps och allt vad det nu var. Alla sådana planer har dock runnit ut i sanden och nu börjar det kännas lite väl sent att börja träna armgång såhär tolv timmar innan loppet... 
Vi kommer istället gå in för att ha vrålkul och klara så många hinder som möjligt. Jag älskar hinderbanor, så jag tror jag kommer ha mitt lystmäte imorrn – om än det blir jävligt jobbigt!

Nu ska jag försöka sova mig i form. God natt!

Inga kommentarer: