onsdag 6 maj 2015

This too shall pass

I torsdagsnatt postade jag en selfie på Instagram och skrev att jag gjort min första utekväll som snusfri. "Nu klarar jag allt!" avslutade jag inlägget med. 

Nio timmar senare sa Han att han inte är kär i mig längre. Han hade lika gärna kunnat köra mitt hjärta i en mixer och strött salt i sörjan. 

Nu vill jag bara spola fram tiden till den punkt när jag kommit över Honom helt och inte behöver vara rädd för att bryta ihop vid minsta lilla som påminner om det som en gång var vi. Den tidpunkten kommer att komma, för nu har jag ju lovat att jag ska klara allt.

3 kommentarer:

Anja sa...

Kram ❤

Lina sa...

Kram till dig Anna <3

Anonym sa...

http://watersandthewild.tumblr.com/post/24018783065/after-a-while-veronica-a-shoffstall

Kram!
(tips: vin, choklad, tårar och hångel lindrar gott för en stund)