söndag 17 maj 2015

Världens sötaste (när de sover)

Minns ni de bedårande kattungarna som jag hälsade på för en tid sedan? De bor numera hemma hos mig tillsammans med sin mamma! Det är bara tillfälligt medan deras riktiga mattar och hussar är borta, men det är ju sannerligen ett drömuppdrag. 

Stora delar av tiden ligger de små missarna och sover sött, tätt intill varandra. Det är tur att de sover så mycket som de gör, för när de är vakna är de riktiga odågor! Klättrar i gardiner, biter sönder blommor, springer över mitt huvud när jag sover och lever om som en hel elefanthord är några av deras specialiteter. Fast de kommer undan med allt sådant eftersom de är så söta och roliga. Jag får verkligen skratta hela tiden åt deras tokigheter – vissa gånger mer än andra. Som att en kattunge hade bajsat på Lisa igår natt, det var en riktig höjdare!

Nästan hela syskonskaran samlad.
Mitt favoritfotomotiv alla kategorier: Gäspande katter. Jag har ett stort arkiv!
Bromance.

Inga kommentarer: