tisdag 2 februari 2016

Träna, träna, träna!

Jag har haft en sån jäkla bra träningsstreak den senaste veckan, med fysisk aktivitet sex dagar i följd: Skidåkning, gym, ridning, gym, skidåkning och slutligen militärträning. Jag älskar när träningen blir såhär varierad, det är både roligt och bra för kroppen (vill jag tro, åtminstone). 

Idag är det dock vila som gäller. Under militärträningen igår kände jag mig hyfsat mör, så det känns föga lönt att försöka mig på ytterligare ett pass. Om inte annat för att jag kan behöva all kraft jag kan uppbåda till imorgon, när det är dags för min tredje skidlektion. Då står diagonalåkning på schemat – det växel jag är i särklass sämst på! Jag ser mest ut och känner mig som en sprattelgubbe när jag försöker diagonalåka, därför hoppas jag verkligen på bra coachning imorgon. I utbyte kommer tränarna få bra underhållning, hehe.
Med söt-Sillen i fredags. Ridning är verkligen en perfekt blandning av träning och fredagsmys!

Inga kommentarer: