tisdag 3 januari 2017

Större röv 2017

I ett svagt ögonblick förra året avgav jag ett nyårslöfte om att jag skulle ha magrutor innan år 2016:s utgång. Sedan dess har jag varit jättebra på att äta chips och dricka öl, väldigt mycket bättre än att hålla mitt nyårslöfte. 
Är längre ifrån en tvättbräda på magen nu än vad jag var för ett år sedan kan jag tala om för er. 

Det är inget nyårslöfte direkt, men i år tänker jag vara snällare mot min kropp än jag varit under hösten då jag hatat rätt friskt på den. 
Och så ska jag sträva mot att ha en ännu större röv innan året är slut. För det målet går ju faktiskt alldeles utmärkt att kombinera med öldrickning och chipsätning. 

2 kommentarer:

men gissa? sa...

Varför sträva efter flera magrutor? En räcker gott å väl ;)

Anna sa...

Jo, fast bara en genererar så dåligt med likes på Instagram :/