torsdag 26 januari 2017

Mot nya öststatsäventyr!

Imorrn (eller faktiskt idag, med tanke på hur mycket klockan hunnit bli) ska jag äntligen få fara ut och resa! Utanför Sveriges gränser till och med.
Jag flyger först till Helsingfors och möter upp Sandra där. Sedan har vi – helt utan att prata ihop oss om det! – lyckats boka samma flyg till Tallinn, där vi ska hälsa på Dennis
Våra planer såhär långt, och så vitt jag vet, är att vi ska gå på kattkafé och äta kikärtsburgare på en vegansk restaurang med gott renommé. 

Sist jag var utomlands var när jag hälsade på densamme Dennis i St Petersburg. Ändå lite lustigt att jag håller mig till öststaterna när jag ska ut och se världen. 
En finfin selfie jag hittade på telefon från min förra resa till Dennis, då vi gjorde en utflykt till Katarinapalatset i Pushkin.

Inga kommentarer: