måndag 29 november 2010

Jag ska dansa, fastän...

Firmafest var det som sagt som gällde i helgen och fyfan vad den var kul! Shell stod för hotell, superdupermegagod trerättersmiddag och julkonsert med SSS. Vi arbetskompisar bjöd tillsammans varandra på många skratt.

Det var väldigt befriande att tårarna föll av skratt för omväxlings skull. Jag är så glad att jag for
för det var precis vad jag behövde.

Halva gänget fastnade på en och samma bild under middagen

Samtliga bilder har jag snott helt hämningslöst av donnan till vänster - Julia. Helgen till ära invigde jag min leopardsparkdräkt som jag köpte för en herrans många veckor sedan.

Som sig bör på firmafester skedde det skandaler under lördagskvällen. VD blev antastad av två kollegor (som vill vara anonyma).

Efter en svettig sejour på Invitos dansgolv läskade vi oss med mat på Max. Värdigt avslut på värd kväll.

3 kommentarer:

Jessica sa...

ooh, vad roligt att det var så lyckat !! och jävlar vilken snygg leoparddräkt!! :)

linnea sa...

Vad härligt, det är superviktigt att skratta och ha kul :)

Gillar också killen som sitter bakom dig och ser ut att vara lite överförfriskad på bilden med dig & Viktoria. Hehe. (fast egentligen råkade han väl bara tråkigt nog blunda precis då bilden togs...)

vd sa...

Haha asså det är så sjukt snygga bilder ;) å de va en rolig kväll! längtar tillbaka nu såhär när jag sitter på skolan å pluggar en lördag :P