lördag 18 juni 2011

Det här är nog inte vad folk menar med beach 11...

Under förmiddagen var jag ute och joggade för att känna efter vilket stadium kroppen befinner sig i efter en vecka på Kreta. Uppskattar min fysiska ålder till 55 jordsnurr numera. Inte helt kört, men sju dagar där den maximala ansträngningen sträckt sig till att peta sand mellan tårna har definitivt satt sina spår. Flåset var minst sagt inte vad det borde vara under dagens joggingrunda.

Fast när jag tänker efter körde vi ju faktiskt några beachvolley-matcher under resan. Den sista ledde till att jag sträckte båda ljumskarna så till den milda grad att jag knappt kunde stå igår.
Kanske får lägga till 30 år på kroppsstatusen ändå.

Sveriges representant i beachvolley för seniorer.

1 kommentar:

Idamari sa...

Du är kick-ass snygg tycker jag. Hur ligger landet? Hur har du det liksom? Long time no see..tycker jag. Hoppas allt är bra.

Hört någonting om din superbraiga uppsats?

Stor sommarkram