måndag 20 juni 2011

Hattparad och smörkrig

Jag har så många bilder jag skulle vilja visa upp från Kreta. Så många bilder, så lite tid. Men för att börja i någon ända får ni här ta del av när vi...

Drack öl - men bara några (om dagen).

Genomgick könsbyte alternativt fick solsting.

Gömde oss under hattar för att i hemlighet kunna hänge oss åt dåliga ovanor (medan icke-bolmare som jag hostade demonstrativt).

Hade smörkrig vid frukostbordet, vilket har sitt ursprung i en gammal oförrätt. Linus var dock inte lika pricksäker som den gången jag prickade honom mitt i pannan, vilket den lilla smörklumpen längst upp till vänster skvallrar om...

Försökte se kärleksfulla ut.

Tog en kaffe på Starbucks när solen gick i moln.

Åkte paraflight i jakt på det där pirret i magen.

Posade på stranden i praktiska skor som sanden inte kunde leta sig in i (och som fick storasyster att se längre ut än lillasyster för en gångs skull).

Inga kommentarer: