onsdag 3 augusti 2011

Det löser sig!

Igår kväll befann jag mig hemma hos min - numera före detta - arbetskamrat Cera. Blev lite förvånad när jag kom dit eftersom jag trodde att vi bara skulle vara en handfull personer men istället möttes jag av en lägenhet nästintill full av folk. Fast det var ju bara kul, förstås! Vi drack vin, snackade och hade en allmänt trevlig tisdagskväll. Idag var det Ceras sista dag på jobbet och i kväll drar hon hem söderut igen.

Själv har jag två dagar kvar på VK. Det känns skumt att sluta, de här sju veckorna har gått sjukt fort. Har trivs något alldeles oerhört och det medför förstås att det även känns jäkligt trist att säga adjö på fredag.
Men, vem vet? Jag kanske kommer tillbaka till redaktionen i framtiden? Och gör jag inte det finner jag väl ett annat roligt jobb. Det löser sig, som jag så ofta säger nu för tiden.

Inga kommentarer: