måndag 1 augusti 2011

Motorveckan 2011

Andra helgen i rad som har varit helt fenomenal, alltså. Får man ha det såhär bra? Slutspurten av Motorveckan bjöd på i princip allt jag hade att önska:

Häng med människor jag gillar skarpt. Grillning två kvällar i rad. Några glas rosé som sköljdes ner med några öl. Lift hem med en DeSoto hemmahörande någonstans i Norrbotten. Gott snack med en massa folk på öltältet. Sol. Kramar med en massa folk på öltältet. Allsång till opretentiös musik. Decibeltävling till Misery Business (stackars VDs grannar!). Demonstration av min och systers rapskillz (den musikaliska varianten, bör tilläggas). Chips. Ledighet. Klackar.

För första gången på länge smattrade min kamera frekvent. Vill egentligen smälla upp alla bilder på bloggen men inser att jag måste tygla mig själv. Så, ett urval:


Varje återseende med frugan måste ju firas med lite ömhet.

Min syster är en skönhet. Ba' så ni vet.

På lördagen kände jag för att klä mig lite 50-talsaktigt, eller något åt det hållet i alla fall. Jag tog vad jag hade liksom.

Jag och syster blev stationerade i köket. Eller ärligt talat bad vi uttryckligen om att bli förevigade där för att ha någon form av bevis för att vi faktiskt varit där.

Inga killar vid våra grillar! Nej, det här klarade brudarna galant genom full fokus och en grillöl.

Sandra skulle upp och jobba klockan sju igår morse men hängde ändå med ända in på småtimmarna.

Jodå, det gick ner.

2 kommentarer:

mami sa...

Håller helt med om att din syster är en skönhet! Liksom hennes syster :-)

Anna sa...

Mami: Tack för arvsanlagen! Haha ;)